In 2016 is Artism opgericht nadat voorzitter Bart van Krimpen geïnspireerd raakte door een net aangeschaft schilderij. Het schilderij bleek van kunstenaar Gert van ‘t Riet zijn. Bart en Gert raakte bevriend nadat Bart aan Gert had gevraagd om een tekening te maken voor de speaker verpakking van zijn bedrijf Dampf Audio.

De verpakking werd prachtig. Dampf Audio kreeg veel complimenten van relaties over de verpakking.

Zo is Artism onstaan. Artism staat voor een inclusieve maatschappij  waar iedereen aan bij mag dragen. Wij gaan uit van een ieders kracht en talenten. Met onze kunstzinnige dagbesteding maken we prachtige beeldende kunst terwijl onze kunstenaars elke dag met veel plezier naar hun werk gaan. Samen komen we tot bloei en zorgen we voor een prettige en gezonde werkomgeving. Bij Artism werken we met goede kwaliteit materialen en lunchen we elke dag gezellig samen in het ruime atelier.

Artism werkt graag mee aan workshops, exposities en kunstprojecten voor mens en organisatie. Laat het ons gerust weten!

Lees meer over dagbesteding bij Artism.

dampf-verpakkingsdoos-stichting-artism-over-artism-02a